dimanche 22 janvier 2017

Phrases à traduire

1. En castellà s'escriu com es pronuncia.
2. Disculpi senyor, no s'admeten gossos aquí.
3. Al costat de casa meva es lloguen cotxes a preus interessants.
4. ¿És el teu encenedor? - No, no és el meu. És el de la noia del costat.
5. Són ells, acaben d'arribar. Dona't pressa, marxem.
6. És perillós i inadmissible que la gent begui abans d'agafar el cotxe.
7. El més perillós és beure abans d'agafar el cotxe.
8. El que vam vaure ahir va ser magnífic.
9. No m'agraden aquests llençols, prefereixo els que vam veure a l'altra botiga.
9b. No m'agraden aquests llençols, prefereixo els de l'altra botiga.
10. Tinc amics a tot arreu.
11. No són llibres per nens de la teva edat.
12. Els nostres veïns s'han enfadat. És cert que el nostre cotxe és més ràpid que el seu.
13. Això que dius no està gens clar.
14. Em passes aquell disc? - Quin? Aquest?
15. Aquest any farem el mateix que l'any passat.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire